LOGO/TYPOGRAFI/DESIGN

Her ser du en enkelt case: logo og grafisk identitet til Butikskæden Friluftsland.

Som grafisk element bruges højdekurver (natur både sommer og vinter) og farvepaletten er blevet suppleret med

sølv, som signalerer teknik.

Grafisk identitet for butikskæden friluftsland med logo, typografi, pose, katalog og butiksfacade. 

Se casen her >

Diverse logoer for firmaer, organisationer og kampagner.

Design af bøger, hæfter og foldere for virksomheder og organisationer.

Bogdesign:

288 sider

med fotos, forfatter Poul Høegh Østergaard skriver om entreprenøren Søren Langvad

fra firmaet

Pihl og Søn.

Claus Lynggaard / T: 27 20 40 30 / Gothersgade 151, 1123 København K / claus@blinkblink.dk

Logo, papirlinie og annoncer for designvirksomheden Corbeau

hæfter og årsberetninger for Boligfonden Kuben

En serie hæfter til børn, der skal lære at spille spansk guitar.

Grafisk identitet for dokumentarfilm “Faith”. Undertitlen danner den tværstreg i A, som ikke er der.

Grafisk koncept og layout af hæfte til arkitektkonkurrence om handicapboliger. Hæftet vender omvendt, så man skal bladre opad, spaltestregen er derfor ført helt igennem på alle sider.

Jeg har også lavet diagrammer og illustrationerne med fotos og værdiord, som skal anspore arktitekterne til at tænke på brugerne.

Byggevirksomheden Enemærke & Petersen

fejrede deres 40-års jubilæum med et engangsmagasin på 120 sider imandebladsstil. Det er fejring med maner!

GRAFIK
CORPORATEFILMBlinkblink_FILM_CORPORATE.html
ANIMATIONBlinkblink_FILM_ANIMATION.html
EVENTFILMBlinkblink_FILM_EVENT_FILM.html
DOKUMENTARBlinkblink_FILM_DOKUMENTAR.html
WALL ARTBlinkblink_WALL_1.html
OMBlinkblink_KONTAKT.html
HALLOBlink_blink_HALLO.html